top of page

יעוץ וליווי אונקולוגי עם מיטל כדורי

במחלות כרוניות מסוימות ומחלת הסרטן בפרט התרופה יכולה להיות לעיתים גרועה כמו המחלה. טיפולים כימותרפיים והקרנות מסייעים בחיסול התאים הסרטניים וכניסה לתהליך מבורך של רמיסיה- נסיגת הגידול, אך לעיתים קרובות ההשלכות של תרופות מצילות חיים אלו הן ריסוק מוחלט של התאים הבריאים בגוף ושל התגובה החיסונית.

להתחיל ייעוץ אונקולוגי

ייעוץ אונקולוגי יכול להתחיל בכל שלב של הגילוי וההתמודדות עם המחלה, לפני טיפולים, במהלכם, ובמהלך הפוגות בין טיפולים או לאחר הפסקתם המוחלטת. המטרה של ליווי אונקולוגי מטעם נטורופתית מומחית כמו מיטל כדורי היא לאפשר לחולים לבנות מערך התמודדות נטורופתי אשר יחזק את הגוף כנגד הסרטן ותופעות הלוואי הקשות של התרופות, ויעזור לתחושה של יותר קלות וחיוניות במהלך הטיפול. גם לאחר סיום ההתמודדות עם המחלה יש תהליך שיקומי ארוך שיש לעבור כדי לחזור לנקודה של בריאות וחוזק, וייעוץ אונקולוגי עם תפריט נטורופתי מותאם אישית מסייע בתהליך השיקומי החשוב הזה.

תהליך ייעוץ אונקולוגי

בתהליך של הייעוץ הנטורופתי נלמד כיצד לאזן את החומציות והבסיסיות בתפריט שלנו, דבר אשר עבור מטופלים אונקולוגים עוזר בלחימה בתאים סרטניים וגם מסייע נגד הבחילות כתוצאה מטיפולים כימותרפיים. בנוסף נלמד איך לשלב מזונות עם פעולה אנטי אוקסידנטית ואנטי סרטנית במקביל לטיפול קונבנציונלי או לבד, כטיפול למניעת גדילה וחזרה של תאים סרטניים.

ליווי אונקולוגי יחד עם תפריט נכון

בתפריט הנטורופתי עבור מטופלים אונקולוגיים בסוף סבבי ההקרנות והכימותרפיה יכללו קבוצות מזון ותוספים אשר עוזרים להתחדשות של תאים בריאים ומונעים התחמצנות תאים, כדי לבנות מחדש את המערכת החיסונית ולעזור לגוף למנוע הישנות של תאים סרטניים, בעוד בשלבים שונים של התהליך יורכב התפריט אחרת כדי לאזן את חומציות הגוף והדם או למתן את תופעות הלוואי של המחלה והתרופות כמו כאבים, בחילות, אובדן תיאבון ותחושת חולשה כללית.

ליווי אונקולוגי

ליווי אונקולוגי

Play Video

מאמרים

ייעוץ וליווי אונקולוגי

ייעוץ אונקולוגי יכול להתחיל בכל שלב של הגילוי וההתמודדות עם המחלה, לפני טיפולים, במהלכם, ובמהלך הפוגות בין טיפולים או לאחר טיפול 

קרא עוד »

תזונה לחולים אונקולוגיים

הדבר החשוב ביותר לעשות כאשר יש לך סרטן הוא לאכול טוב. המשמעות היא אכילת תזונה מאוזנת הכוללת פירות, ירקות, דגנים ומקורות חלבון כמו בשר או

שעועית. זה גם אומר להימנע ככל .

קרא עוד 

bottom of page